Impact of Regulatory Change on Media Market Competition and Media Management / Nejlevnější knihy
Impact of Regulatory Change on Media Market Competition and Media Management

Kód: 06743466

Impact of Regulatory Change on Media Market Competition and Media Management

The focus theme section of this special issue addresses not only the impact of regulatory change on media market competition from an economic standpoint, but also the impact of regulatory change on competition in the "marketplace ... celý popis

1184


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Impact of Regulatory Change on Media Market Competition and Media Management

Nákupem získáte 118 bodů

Anotace knihy

The focus theme section of this special issue addresses not only the impact of regulatory change on media market competition from an economic standpoint, but also the impact of regulatory change on competition in the "marketplace of ideas." While it is tem

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Law Laws of Specific jurisdictions Entertainment & media law

1184

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: