Impact of Culture on Services Marketing / Nejlevnější knihy
Impact of Culture on Services Marketing

Kód: 06820596

Impact of Culture on Services Marketing

Autor Evangelos Tsoukatos

This book describes a four-year research project§stepping-up from assessing the§cross-cultural/cross-sectional applicability of the§SERVQUAL metric, to analyzing the relationships§between service quality, customer satisfaction and ... celý popis

1984


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Impact of Culture on Services Marketing

Nákupem získáte 198 bodů

Anotace knihy

This book describes a four-year research project§stepping-up from assessing the§cross-cultural/cross-sectional applicability of the§SERVQUAL metric, to analyzing the relationships§between service quality, customer satisfaction and§customer loyalty and, finally, to establishing the§impact of culture on these interactions. The idea§that Culture and Nation (ethnicity) are only loosely§related, previously used to establish culturally§defined segments in international services markets,§was extended to apply in home markets. The study§produced valuable evidence on the applicability of§culture for segmenting domestic markets, even in the§most, nationally and religiously, homogeneous§societies. A new research agenda, for the impact of§culture on services marketing in home markets, was§introduced that was subsequently followed in a number§of occasions around the Globe with encouraging§results so far.

Parametry knihy

1984

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: