Impact of Corporate Social Responsibility(CSR) on consumer behaviour / Nejlevnější knihy
Impact of Corporate Social Responsibility(CSR) on consumer behaviour

Kód: 15200246

Impact of Corporate Social Responsibility(CSR) on consumer behaviour

Autor Hien Nguyen

Is CSR is an effective tool to attract new customers and retain existing customers to Starbucks?. Can it influence consumers' choice when buying a product?. Both of those questions will be found in this thesis with clear theoretic ... celý popis

1627


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Impact of Corporate Social Responsibility(CSR) on consumer behaviour

Nákupem získáte 163 bodů

Anotace knihy

Is CSR is an effective tool to attract new customers and retain existing customers to Starbucks?. Can it influence consumers' choice when buying a product?. Both of those questions will be found in this thesis with clear theoretical framework, in-depth analysis and discussion. In addition, conclusions about CSR program of Starbucks was discussed in details together with some useful recommendations

Parametry knihy

1627

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: