Impact of Celebrity Endorsement on Consumer's Purchase Intention / Nejlevnější knihy
Impact of Celebrity Endorsement on Consumer's Purchase Intention

Kód: 06846890

Impact of Celebrity Endorsement on Consumer's Purchase Intention

Autor Sundas Islam Chaudhary

Celebrity endorsement has become one of the most desirable marketing techniques in recent times. Consumers admire favorite celebrities like their ideals and advertisers can use this likeness in developing marketing strategies. Thi ... celý popis

1007


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Impact of Celebrity Endorsement on Consumer's Purchase Intention

Nákupem získáte 101 bodů

Anotace knihy

Celebrity endorsement has become one of the most desirable marketing techniques in recent times. Consumers admire favorite celebrities like their ideals and advertisers can use this likeness in developing marketing strategies. This celebrity consumer s relationship has become an opportunity for promotions of the products and services. Celebrities have significant impact on viewer s life. In this work, focus is on exploring the consumer's perceptions about celebrities and how celebrity endorsement influences their purchase intention.

Parametry knihy

1007

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: