IEA International Computer and Information Literacy Study 2023 Assessment Framework / Nejlevnější knihy
IEA International Computer and Information Literacy Study 2023 Assessment Framework

Kód: 45785702

IEA International Computer and Information Literacy Study 2023 Assessment Framework

Autor Julian Fraillon, Mojca Rozman

This open access book presents the conceptual and operational foundations of theIEA International Computer and Information Literacy Study (2023), which is designedto assess how well students are prepared for study, work, and life ... celý popis

1146

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize IEA International Computer and Information Literacy Study 2023 Assessment Framework

Nákupem získáte 115 bodů

Anotace knihy

This open access book presents the conceptual and operational foundations of theIEA International Computer and Information Literacy Study (2023), which is designedto assess how well students are prepared for study, work, and life in a digital world.The study measures international differences in students' computer and informationliteracy (CIL): their ability to use computers to investigate, create, participate andcommunicate at home, at school, in the workplace and in the community. Participatingcountries also have an option for their students to complete an assessment ofcomputational thinking (CT). The ICILS assessment framework articulates the basic structure of the study. Itprovides a description of the field and the constructs to be measured. It outlines thedesign and content of the measurement instruments, sets down the rationale forthose designs, and describes how measures generated by those instruments relateto the constructs. In addition, it hypothesizes relations between constructs so as toprovide the foundation for some of the analyses that follow.    

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Educational equipment & technology, computer-aided learning (CAL)

1146



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: