Identity, Formation, Agency, and Culture / Nejlevnější knihy
Identity, Formation, Agency, and Culture

Kód: 06591688

Identity, Formation, Agency, and Culture

Autor Charles G. Levine

This work covers topics such as psychological approaches to the concepts of self and identity, the identity concept in sociology, and the basis of a formal theory of identity formation.

5474


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Identity, Formation, Agency, and Culture

Nákupem získáte 547 bodů

Anotace knihy

This work covers topics such as psychological approaches to the concepts of self and identity, the identity concept in sociology, and the basis of a formal theory of identity formation.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Psychology The self, ego, identity, personality

5474

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: