I'm Sorry I Broke Your Company: When Management Consultants Are the Problem, Not the Solution / Nejlevnější knihy
I'm Sorry I Broke Your Company: When Management Consultants Are the Problem, Not the Solution

Kód: 01238716

I'm Sorry I Broke Your Company: When Management Consultants Are the Problem, Not the Solution

Autor Karen Phelan

Karen Phelan is really sorry - no, she really is. She had the best of intentions and training in business systems, performance management and all the latest theories and best practices. At companies like Deloitte, Pfizer, J&J and ... celý popis

553

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize I'm Sorry I Broke Your Company: When Management Consultants Are the Problem, Not the Solution

Nákupem získáte 55 bodů

Anotace knihy

Karen Phelan is really sorry - no, she really is. She had the best of intentions and training in business systems, performance management and all the latest theories and best practices. At companies like Deloitte, Pfizer, J&J and countless consulting clients, she did her best do business by the numbers--the only problem is that businesses are run by people, not mathematical formulas. She and other consultants may have "broken" your company, but she's eager to repair the damage and make amends. Luckily, with decades of experience and pure common sense, her book is the perfect antidote to years of management malpractice.Phelan focuses on how management gurus have fouled up the "people side" of companies - balanced scorecards, key performance indicators, process reengineering and dozens of other management fads are reduced to so much snake oil and bunkum under her withering gaze. With a mix of cleared-eyed business analysis, "in the trenches" stories, and hard-won lessons, this book is impossible to put down and impossible to ignore.Phelan covers the gamut of strategy development, HR, metrics, leadership competencies, and just plain managing people. She explains in gory detail why outside consultants are almost always the last people you should ask to improve your business. She also explains why the most important ingredient in business management is often in the shortest supply: empathy. In the tradition of classics like Up the Organization and Managers, Not MBA's, Phelan provides a breath of fresh air.In parting, however, Phelan allows that consultants (like her!) do sometimes have their place - she provides a much-needed playbook that lays out the proper vocation of consulting and tools for managers to proceed with caution.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Consultancy & grants for businesses

553

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: