HR Marketing 2.0: Building Loyalty in Daily Life and in Crisis / Nejlevnější knihy
HR Marketing 2.0: Building Loyalty in Daily Life and in Crisis

Kód: 39315207

HR Marketing 2.0: Building Loyalty in Daily Life and in Crisis

This book is a guide for managers, for companies that want to retain their potential employees on a daily basis and during crises. Its objective is to shed light on the new uses of the 2.0 tools of the traditional human resources ... celý popis

1379


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize HR Marketing 2.0: Building Loyalty in Daily Life and in Crisis

Nákupem získáte 138 bodů

Anotace knihy

This book is a guide for managers, for companies that want to retain their potential employees on a daily basis and during crises. Its objective is to shed light on the new uses of the 2.0 tools of the traditional human resources marketing approach. This new approach cannot be applied to all employees, the implementation of a variety of 2.0 tools meets this diversity of expectations.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Werbung, Marketing

1379

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: