How to Manage the IT Help Desk / Nejlevnější knihy
How to Manage the IT Help Desk

Kód: 06695897

How to Manage the IT Help Desk

Autor Noel Bruton

Are you overworked, unappreciated and under-resourced? This book offers tools for measuring productivity and features ten steps for successful support, while User Support successes and failures are revealed in case studies. It als ... celý popis

2908


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize How to Manage the IT Help Desk

Nákupem získáte 291 bodů

Anotace knihy

Are you overworked, unappreciated and under-resourced? This book offers tools for measuring productivity and features ten steps for successful support, while User Support successes and failures are revealed in case studies. It also gives you techniques for justifying staff and other expenditure; gaining senior management support; and more.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

2908

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: