How the online presence of a tourist destination affects the country brand. The Case of Lithuania / Nejlevnější knihy
How the online presence of a tourist destination affects the country brand. The Case of Lithuania

Kód: 15209350

How the online presence of a tourist destination affects the country brand. The Case of Lithuania

Autor Viktorija sirvinskyte

Master's Thesis from the year 2016 in the subject Tourism, grade: 1.3, Stralsund University of Applied Sciences (Faculty of Business Studies), course: Tourism Development Strategies, language: English, abstract: This thesis is aim ... celý popis

2208


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize How the online presence of a tourist destination affects the country brand. The Case of Lithuania

Nákupem získáte 221 bodů

Anotace knihy

Master's Thesis from the year 2016 in the subject Tourism, grade: 1.3, Stralsund University of Applied Sciences (Faculty of Business Studies), course: Tourism Development Strategies, language: English, abstract: This thesis is aimed to test a hypothesis of the country brand's reliance on the online presence. The created evaluation model used in the primary research of this paper determines whether there is enough evidence in the data gathered to indicate that the online presence of a tourist destination corresponds to its country brand's rank. The research is focused on the online presence of Lithuania as a weak ranking country brand. The online presence results of Lithuania as a tourist destination are compared to the examples of two stronger country brands. The conclusions derived from the comparison of the results determine the success of the online presence of Lithuania, establish whether the hypothesis of the thesis is true or not, while noting the limitations and possible errors of the research, and provide the suggestions for the country brand and online presence improvements.

Parametry knihy

2208

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: