Kód: 24764866
How Customer Engagement and Customer Participation Affect Customer Satisfaction in the Professional Services Industry
Abstract: Several studies have examined the relationship between customer participation and customer satisfaction of service delivery and provider (Lovelock and Young, 1979, Zeithaml, 1981, Mills & Morris, 1986, Benapudi and Leone ... celý popis
Mohlo by se vám také líbit
-
538 Kč
Darujte tuto knihu ještě dnes
- Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
- Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
- Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.
Více informací
Více informací o knize How Customer Engagement and Customer Participation Affect Customer Satisfaction in the Professional Services Industry
Nákupem získáte 187 bodů
Anotace knihy
Abstract: Several studies have examined the relationship between customer participation and customer satisfaction of service delivery and provider (Lovelock and Young, 1979, Zeithaml, 1981, Mills & Morris, 1986, Benapudi and Leone, 2003, Chan, Yim, and
Parametry knihy
Zařazení knihy
Knihy v angličtině
Humanities
History
- Plný název: How Customer Engagement and Customer Participation Affect Customer Satisfaction in the Professional Services Industry
- Jazyk: Angličtina
- Vazba: Brožovaná
- Počet stran: 114
- EAN: 9780530008509
- ISBN: 0530008505
- ID: 24764866
- Nakladatelství: Dissertation Discovery Company
- Hmotnost: 281 g
- Rozměry: 279 × 216 × 6 mm
- Datum vydání: 26. September 2019
Oblíbené z jiného soudku