How Audiences Decide / Nejlevnější knihy
How Audiences Decide

Kód: 04073977

How Audiences Decide

Autor Richard Young

Summarizes relevant theories and findings from the fields of social cognition, consumer behavior, decision science, behavioral finance, affective science, cognitive science, and neuroscience. This title surveys a range of communic ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize How Audiences Decide

Anotace knihy

Summarizes relevant theories and findings from the fields of social cognition, consumer behavior, decision science, behavioral finance, affective science, cognitive science, and neuroscience. This title surveys a range of communication techniques - including those concerning speaking, writing, content, style, typography, and emotional appeals.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business communication & presentation

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: