Hooked / Nejlevnější knihy
Hooked

Kód: 11118213

Hooked

Autor Nir Eyal, Ryan Hoover

Revised and Updated, Featuring a New Case Study How do successful companies create products people can't put down? Why do some products capture widespread attention while others flop? What makes us engage with certain products ou ... celý popis

558


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 9-13 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Hooked

Nákupem získáte 56 bodů

Anotace knihy

Revised and Updated, Featuring a New Case Study How do successful companies create products people can't put down? Why do some products capture widespread attention while others flop? What makes us engage with certain products out of

Parametry knihy

558

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: