Holistic Approaches to Brand Culture and Communication Across Industries / Nejlevnější knihy
Holistic Approaches to Brand Culture and Communication Across Industries

Kód: 18662934

Holistic Approaches to Brand Culture and Communication Across Industries

Autor Santosh Kumar Biswal, Sabyasachi Dasgupta, M. Anil Ramesh

Presents the latest research findings on the use of theoretical and applied frameworks of brand awareness and culture. Featuring extensive coverage on relevant areas such as consumer behaviour, observational research, and brand eq ... celý popis

7109


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Holistic Approaches to Brand Culture and Communication Across Industries

Nákupem získáte 711 bodů

Anotace knihy

Presents the latest research findings on the use of theoretical and applied frameworks of brand awareness and culture. Featuring extensive coverage on relevant areas such as consumer behaviour, observational research, and brand equity, this publication is a resource for professionals, researchers, academics, students, managers, and practitioners actively involved in the marketing industry.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

7109



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: