Hillstrom's Loyalty: Measuring Why it is So Hard to Grow a Business via Loyal Customers / Nejlevnější knihy
Hillstrom's Loyalty: Measuring Why it is So Hard to Grow a Business via Loyal Customers

Kód: 26176179

Hillstrom's Loyalty: Measuring Why it is So Hard to Grow a Business via Loyal Customers

Autor Kevin Hillstrom

Loyalty Programs. They are everywhere And yet, companies keep going out of business. Ask any airline or retail brand for starters. If loyalty programs worked and it was more expensive to find a new customer than to retain a loyal ... celý popis

435


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Hillstrom's Loyalty: Measuring Why it is So Hard to Grow a Business via Loyal Customers

Nákupem získáte 44 bodů

Anotace knihy

Loyalty Programs. They are everywhere And yet, companies keep going out of business. Ask any airline or retail brand for starters. If loyalty programs worked and it was more expensive to find a new customer than to retain a loyal customer, then wouldn't c

Parametry knihy

435



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: