Harnessing Place Branding through Cultural Entrepreneurship / Nejlevnější knihy
Harnessing Place Branding through Cultural Entrepreneurship

Kód: 05140713

Harnessing Place Branding through Cultural Entrepreneurship

Autor F. Go

Harnessing Place Branding through Cultural Entrepreneurship draws together three overlapping relationships and knowledge domains. These are the cultural entrepreneurship/creative industries, the public and/or private philanthropic ... celý popis

3313


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Harnessing Place Branding through Cultural Entrepreneurship

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

Harnessing Place Branding through Cultural Entrepreneurship draws together three overlapping relationships and knowledge domains. These are the cultural entrepreneurship/creative industries, the public and/or private philanthropic contributions that have funded artistic production and the preservation and presentation of place brands as a mechanism to revitalize local economies and communities. The book is divided into four separate parts: Part One seeks to raise the awareness that the roots of cultural entrepreneurship reach deep into the design of strategy aimed at meeting major societal challenges, which have both a global and local dimension. Part Two presents Chapters on Cases on individual places in relation to forms of cultural entrepreneurship in which creativity is considered as fluid and evolving and the individual entrepreneur's ability is enhanced by the community's governance of imagination. Part Three departs from the notion that cultural entrepreneurs use local knowledge, which is geographically and historically bounded. Part Four concludes, draws implications and suggests further research.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

3313

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: