Harnessing Omni-Channel Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands / Nejlevnější knihy
Harnessing Omni-Channel Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands

Kód: 25290306

Harnessing Omni-Channel Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands

Autor WILSON OZUEM

This book provides a contemporary theoretical insight into the fashion and luxury industry, addressing potential gray areas within the literature. The authors analyze the luxury and fashion industry using multiple perspectives, al ... celý popis

1577


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Harnessing Omni-Channel Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands

Nákupem získáte 158 bodů

Anotace knihy

This book provides a contemporary theoretical insight into the fashion and luxury industry, addressing potential gray areas within the literature. The authors analyze the luxury and fashion industry using multiple perspectives, allowing for a critical c

Parametry knihy

1577

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: