Harnessing Customers - How to Increase Impulse Shopping in Supermarkets / Nejlevnější knihy
Harnessing Customers - How to Increase Impulse Shopping in Supermarkets

Kód: 07367843

Harnessing Customers - How to Increase Impulse Shopping in Supermarkets

Autor Zeeshan-Ul-Hassan Usmani

"In this work, Zeeshan sets out to study the herding effect in supermarket and retail-store settings and the effect of technology to herding. He explores the possibility that an alternative sales model can be used to influence cus ... celý popis

277


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Harnessing Customers - How to Increase Impulse Shopping in Supermarkets

Nákupem získáte 28 bodů

Anotace knihy

"In this work, Zeeshan sets out to study the herding effect in supermarket and retail-store settings and the effect of technology to herding. He explores the possibility that an alternative sales model can be used to influence customer impulse purchasing w

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business communication & presentation

277

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: