Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and Hospitality Sector / Nejlevnější knihy
Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and Hospitality Sector

Kód: 24948664

Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and Hospitality Sector

Tourists frequently rely on social networks to provide information about a product or destination as a decision support tool to make adequate decisions in the process of planning a trip. In this digital environment, tourists share ... celý popis

10249


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and Hospitality Sector

Nákupem získáte 1025 bodů

Anotace knihy

Tourists frequently rely on social networks to provide information about a product or destination as a decision support tool to make adequate decisions in the process of planning a trip. In this digital environment, tourists share their travel experiences,

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

10249

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: