Kód: 01974386
This handbook provides students of quality-of-life (QOL) research with an understanding of how QOL research can be conducted from an ethical marketing perspective - a perspective based on positive social change. The handbook cover ... celý popis
7468 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 747 bodů
This handbook provides students of quality-of-life (QOL) research with an understanding of how QOL research can be conducted from an ethical marketing perspective - a perspective based on positive social change. The handbook covers theoretical, philosophical, and measurement issues in QOL research. The handbook also approaches selected QOL studies in relation to various populations in various life domains. The marketing approach is highly pragmatic because it allows social and behavioral scientists from any discipline to apply marketing concepts to plan social change and assess the impact of intervention strategies on the QOL of targeted populations.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Humanities Philosophy Ethics & moral philosophy
7468 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )