Handbook of Consumer Psychology / Nejlevnější knihy
Handbook of Consumer Psychology

Kód: 04164320

Handbook of Consumer Psychology

Autor Haugtvedt

Consumer psychology is a discipline at the interface of marketing, advertising and psychology. The research in this area focuses on fundamental psychological processes as well as on issues associated with the use of theoretical pr ... celý popis

4797


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Handbook of Consumer Psychology

Nákupem získáte 480 bodů

Anotace knihy

Consumer psychology is a discipline at the interface of marketing, advertising and psychology. The research in this area focuses on fundamental psychological processes as well as on issues associated with the use of theoretical principles in applied contexts. This handbook presents a collection of chapters in the field of consumer psychology.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Psychology

4797

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: