Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility / Nejlevnější knihy
Handbook of Communication and Corporate Social  Responsibility

Kód: 01294206

Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility

Autor Oyvind Ihlen

While there is a huge amount of literature on corporate social responsibility (CSR), there is relatively little advice to be found regarding how CSR should be communicated. This book represents the definitive research collection f ... celý popis

5600


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility

Nákupem získáte 560 bodů

Anotace knihy

While there is a huge amount of literature on corporate social responsibility (CSR), there is relatively little advice to be found regarding how CSR should be communicated. This book represents the definitive research collection for CSR communication, taking stock of the existing recommendations and demonstrating how the communication disciplines can make contributions to central research gaps in the CSR literature.§Contributions from leading scholars in public relations, organizational communication, reputation management, marketing and management show how theories of discourse, internal communication, cognitive psychology, reputation and rhetoric enrich our understanding of CSR communication and how this influences the way organizations should be managed.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

5600

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: