Guerrilla Marketing on the Front Lines / Nejlevnější knihy
Guerrilla Marketing on the Front Lines

Kód: 12358184

Guerrilla Marketing on the Front Lines

Autor Jay Conrad Levinson, Mitch Meyerson, Mark Victor Hansen

Real life examples from the top Guerrilla Marketers that illustrate the most effective and profit producing marketing tactics for getting new customers. This is the first book of its kind from the bestselling marketing series in h ... celý popis

480


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Guerrilla Marketing on the Front Lines

Nákupem získáte 48 bodů

Anotace knihy

Real life examples from the top Guerrilla Marketers that illustrate the most effective and profit producing marketing tactics for getting new customers. This is the first book of its kind from the bestselling marketing series in history.

Parametry knihy

480

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: