Guerrilla Advertising / Nejlevnější knihy
Guerrilla Advertising

Kód: 07028196

Guerrilla Advertising

Autor Neda Nourmohammadi, Sabzali Musa Kahn

This article review is an attempt to update the knowledge in modern advertising field, specifying on Guerilla advertising approach, founded by Jay Conrad Levinson in the United States of America. Guerilla advertising approach sets ... celý popis

1232


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Guerrilla Advertising

Nákupem získáte 123 bodů

Anotace knihy

This article review is an attempt to update the knowledge in modern advertising field, specifying on Guerilla advertising approach, founded by Jay Conrad Levinson in the United States of America. Guerilla advertising approach sets a trap for an audience and catches it totally unaware in order to deliver a message it may not even realize it is receiving. By the time it realizes it has just seen an advertisement, it has already been hooked. Semiotics which is a Semiotic is a triadic relation among a sign (icon/index/ symbol) can analyze marketing and advertising experiences properly. By applying semiotics theory which is a cognitive science, creating a product concept that corresponds to the denotative and connotative meaning and formulating a creative way of thinking and product conceptualization will be possible.In this book, our contributors are Neda Nourmohammadi, Sabzali Musa Kahn, Jaffri Hanafi and Nik Nairan Abdullah

Parametry knihy

1232

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: