Grading the Nation's Report Card / Nejlevnější knihy
Grading the Nation's Report Card

Kód: 04576762

Grading the Nation's Report Card

Autor Committee on the Evaluation of National and State Assessments of Educational Progress, National Research Council, National Academy of Sciences, Board

Since the late 1960s, the National Assessment of Educational Progress (NAEP) - the nation's report card - has been the only continuing measure of student achievement in key subject areas. Increasingly, educators and policymakers h ... celý popis

1893

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Grading the Nation's Report Card

Nákupem získáte 189 bodů

Anotace knihy

Since the late 1960s, the National Assessment of Educational Progress (NAEP) - the nation's report card - has been the only continuing measure of student achievement in key subject areas. Increasingly, educators and policymakers have expected NAEP to serve as a lever for education reform and many other purposes beyond its original role. "Grading the Nation's Report Card" examines ways NAEP can be strengthened to provide more informative portrayals of student achievement and the school and system factors that influence it. The committee offers specific recommendations and strategies for improving NAEP's effectiveness and utility, including: linking achievement data to other education indicators; streamlining data collection and other aspects of its design; including students with disabilities and English-language learners; revamping the process by which achievement levels are set. The book explores how to improve NAEP framework documents - which identify knowledge and skills to be assessed - with a clearer eye toward the inferences that will be drawn from the results. What should the nation expect from NAEP? What should NAEP do to meet these expectations? This book provides a blueprint for a new paradigm, important to education policymakers, professors, and students, as well as school administrators and teachers, and education advocates.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Organization & management of education

1893

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: