Google Analytics / Nejlevnější knihy
Google Analytics

Kód: 09093358

Google Analytics

Autor Justin Cutroni

Do you know exactly what people do when they use your website, web app, or mobile app? Or how much your app contributes to the bottom line? Google Analytics keeps track and makes it easy for you to learn precisely what's happening ... celý popis

728


Očekávaná novinka
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Google Analytics

Nákupem získáte 73 bodů

Anotace knihy

Do you know exactly what people do when they use your website, web app, or mobile app? Or how much your app contributes to the bottom line? Google Analytics keeps track and makes it easy for you to learn precisely what's happening. This hands-on guide shows you how to get the most out of this free and powerful tool - whether you're new to Google Analytics or have been using it for years. With the overhaul of the Google Analytics system in recent months, this second edition has been updated to cover new features, such as mobile app tracking, marketing campaign attribution modeling. You'll learn how to track different market segments and analyze conversion rates, and how to use advanced techniques such as marketing-campaign tracking. Google Analytics emphasizes tasks that lead directly to dollars, especially customizations for ecommerce and conversion tracking. Discover exactly how the Google Analytics system works Learn how to configure the system to measure data most relevant to your business goals Stay on top of online marketing activities, including cost-per-click ads, email, and internal campaigns Track events - rather than page views - on sites with features such as maps, embedded video, and widgets Configure Google Analytics to track enterprise data, including multiple domains Use advanced techniques such as custom variables and CRM integration

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Databases Data mining

728

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: