Kód: 05099085
Wine regions are attracting increasing numbers of tourists through tours, wine festivals and winery, restaurant and cellar door experineces. Presenting applied research in wine tourism from Europe, North America, South Africa, Aus ... celý popis
5514 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 551 bodů
Wine regions are attracting increasing numbers of tourists through tours, wine festivals and winery, restaurant and cellar door experineces. Presenting applied research in wine tourism from Europe, North America, South Africa, Australia and New Zealand, this book reviews the latest management and marketing strategies. It highlights the lessons learnt for wine and tourism industries and concludes by examining the future of the wine tourism industry.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology
5514 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )