Global Call Center Employees in India / Nejlevnější knihy
Global Call Center Employees in India

Kód: 09925411

Global Call Center Employees in India

Autor Mayank Kumar Golpelwar

Mayank Kumar Golpelwar analyses why Business Process Outsourcing (BPO) units and their young employees found themselves to be the target of severe criticism from India's middle classes. Using social and organizational psychologica ... celý popis

1665


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Global Call Center Employees in India

Nákupem získáte 167 bodů

Anotace knihy

Mayank Kumar Golpelwar analyses why Business Process Outsourcing (BPO) units and their young employees found themselves to be the target of severe criticism from India's middle classes. Using social and organizational psychological frameworks as well as ethnographic and variance analytic research, the author takes a look at the validity of the criticism against the BPO industry. He uses the framework of cultural theories to analyze and present the gap between the mainstream Indian culture and its rapidly emerging and globalized BPO sub-culture.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1665

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: