Global and Multinational Advertising / Nejlevnější knihy
Global and Multinational Advertising

Kód: 06591210

Global and Multinational Advertising

Includes analyses of methodological issues, theoretical investigations of cultural and social values and their implications for marketing specialists, studies of gender- and sub-culture specific advertising, and investigations of ... celý popis

646


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Global and Multinational Advertising

Nákupem získáte 65 bodů

Anotace knihy

Includes analyses of methodological issues, theoretical investigations of cultural and social values and their implications for marketing specialists, studies of gender- and sub-culture specific advertising, and investigations of advertising efforts in several different international markets.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

646

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: