Gestión de servicios / Nejlevnější knihy
Gestión de servicios

Kód: 13117399

Gestión de servicios

Autor John C. Shaw, Diorki

Un texto dedicado a la descripción de procesos que funcionan con eficacia. La parte primera empieza su recorrido por los diversos procesos, presentando un conjunto básico de instrumentos que se emplearán en el texto como marco coh ... celý popis

763

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Gestión de servicios

Nákupem získáte 76 bodů

Anotace knihy

Un texto dedicado a la descripción de procesos que funcionan con eficacia. La parte primera empieza su recorrido por los diversos procesos, presentando un conjunto básico de instrumentos que se emplearán en el texto como marco coherente de análisis. Los instrumentos y las técnicas que se utilizan, excepción hecha del espectro de servicios cliente/consumidor, han sido abordados por otros autores, profesores y consultores de estrategia. INDICE: La gran diferencia: empresas de servicios vs. empresas industriales. Los instrumentos: el marco para un análisis estratégico. Falta un rumbo estratégico a seguir. Evaluación estratégica: mercados y clientes, recursos humanos, etc. Conclusiones estratégicas y rumbo a seguir. Cómo conseguir una ventaja competitiva, continuada, cliente/mercados, recursos humanos, innovación. Cómo evaluar un rendimiento superior: resultados. Gestión del cambio: estrategia para su puesta en práctica, etc.

Parametry knihy

763

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: