Gender, Branding, and the Modern Music Industry / Nejlevnější knihy
Gender, Branding, and the Modern Music Industry

Kód: 18098215

Gender, Branding, and the Modern Music Industry

Autor LIEB

Gender, Branding, and the Modern Music Industry combines interview data with music industry professionals with theoretical frameworks from sociology, mass communication, and marketing to explain and explore the gender differences ... celý popis

1520


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Gender, Branding, and the Modern Music Industry

Nákupem získáte 152 bodů

Anotace knihy

Gender, Branding, and the Modern Music Industry combines interview data with music industry professionals with theoretical frameworks from sociology, mass communication, and marketing to explain and explore the gender differences female artists

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social groups

1520

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: