Fusion Marketing Bible: Fuse Traditional Media, Social Media, & Digital Media to Maximize Marketing / Nejlevnější knihy
Fusion Marketing Bible: Fuse Traditional Media, Social Media, & Digital Media to Maximize Marketing

Kód: 01197476

Fusion Marketing Bible: Fuse Traditional Media, Social Media, & Digital Media to Maximize Marketing

Autor Lon Safko

Turbocharge your marketing efforts with the powerful FUSE! strategy §The Fusion Marketing Bible explains how to fuse marketing tools and tactics into a single, powerful strategy to tilt the competitive advantage to your favor.§As ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Fusion Marketing Bible: Fuse Traditional Media, Social Media, & Digital Media to Maximize Marketing

Anotace knihy

Turbocharge your marketing efforts with the powerful FUSE! strategy §The Fusion Marketing Bible explains how to fuse marketing tools and tactics into a single, powerful strategy to tilt the competitive advantage to your favor.§As many marketers get attached to social media tools, they have forgotten that all marketing is about having conversations and providing real benefits to customers. Lon s techniques will teach you how to fuse traditional media, social media, and digital media to create authentic conversations that build trust, loyalty, and, yes, revenue. §Carmine Gallo, author of the bestselling books The Apple Experience , The Presentation Secrets of Steve Jobs , and The Innovation Secrets of Steve Jobs §Perfect for entrepreneurs looking to better understand the relationship between traditional media and marketing and social media. A very likeable book indeed! § Dave Kerpen, New York Times bestselling author of Likeable Social Media and Likeable Business §Lon shows us how to make traditional, digital, and social marketing work in concert. He gets us thinking about marketing in 3D. § Erik Qualman, bestselling author of Socialnomics and Digital Leader §

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: