Funding Public Colleges and Universities for Performance / Nejlevnější knihy
Funding Public Colleges and Universities for Performance

Kód: 04761168

Funding Public Colleges and Universities for Performance

Autor Joseph C. Burke

This is the first comprehensive study of performance funding of public colleges and universities, which directly ties some state allocations to institutional results on designated indicators. The book examines performance funding ... celý popis

950

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Funding Public Colleges and Universities for Performance

Nákupem získáte 95 bodů

Anotace knihy

This is the first comprehensive study of performance funding of public colleges and universities, which directly ties some state allocations to institutional results on designated indicators. The book examines performance funding as a national phenomenon, identifying the champions and critics of the program, the arguments for and against its adoption, the most common performance measures used for funding, the characteristics that separate stable from unstable initiatives, and the inherent possibilities and problems.The authors include case studies of performance funding in Tennessee, Missouri, Florida, Ohio, and South Carolina, and explore the reasons why Arkansas, Colorado, Kentucky, and Minnesota first adopted and later abandoned their programs. They examine problems with performance funding, such as the reluctance of the academic community to agree on reasonable goals for undergraduate education or the failure to apply performance funding to the academic departments that are mostly responsible for institutional results on many of the performance indicators.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Organization & management of education

950

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: