From Knowledge Management To Strategic Competence: Measuring Technological, Market And Organisational Innovation / Nejlevnější knihy
From Knowledge Management To Strategic Competence: Measuring Technological, Market And Organisational Innovation

Kód: 04305990

From Knowledge Management To Strategic Competence: Measuring Technological, Market And Organisational Innovation

Autor Joe Tidd

The business and academic communities continue to have an interest in the concepts of knowledge management and strategic competencies or core capabilities. This book attempts to establish the links between strategic competencies, ... celý popis

5058


Očekávaný dotisk
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize From Knowledge Management To Strategic Competence: Measuring Technological, Market And Organisational Innovation

Nákupem získáte 506 bodů

Anotace knihy

The business and academic communities continue to have an interest in the concepts of knowledge management and strategic competencies or core capabilities. This book attempts to establish the links between strategic competencies, knowledge management, organisational learning and innovation - specifically, how an organisation identifies, assesses and exploits its competencies, and translates these into new processes, products and services. The contributors to this book include leading researchers and practitioners in the field. Adopting a practical but rigorous approach to the subject, they focus on the measurement, management and improvement of organisational, technological and market competencies, and identify the relationships with strategic, operational and financial performance. In this second edition, the original material is updated and three new chapters are added, reflecting the latest developments in the field.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

5058

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: