From Chinese Brand Culture to Global Brands / Nejlevnější knihy
From Chinese Brand Culture to Global Brands

Kód: 01289293

From Chinese Brand Culture to Global Brands

Autor W. Zhiyan, J. Borgerson, J. Schroeder

An insightful exploration of the global growth of Chinese brands that presents a unique Chinese perspective on history and culture in branding. China's growing economic power is an established fact, but why have Chinese brands so ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize From Chinese Brand Culture to Global Brands

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

An insightful exploration of the global growth of Chinese brands that presents a unique Chinese perspective on history and culture in branding. China's growing economic power is an established fact, but why have Chinese brands so far been unable to translate success at home to international recognition? Including case studies such as: the 2008 Beijing Olympics opening ceremony, arguably the most expensive branding effort in recent memory; and Shanghai Tang, a global fashion brand with aesthetic roots in Chinese historical culture, "From Chinese Brand Culture to Global Brands" is an expert and insightful look at Chinese brand culture and its capacity to serve as a complement to existing models of brand globalization. Rather than explore Western branding in Chinese contexts, this book shows how some successful Chinese brands that are reaching a global audience build upon significant aspects of Chinese culture and history. "From Chinese Brand Culture to Global Brands" examines how Chinese brands are perceived both internationally and in China, and argues that branding strategy that draws upon a more self-consciously Chinese aesthetic would leave Chinese brand culture poised for global success.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management International business

1681

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: