Frequency Effects in Language Learning and Processing / Nejlevnější knihy
Frequency Effects in Language Learning and Processing

Kód: 01250028

Frequency Effects in Language Learning and Processing

Autor Stefan Thomas Gries

The volume contains a collection of studies on how the analysis of corpus and psycholinguistic data reveal how linguistic knowledge is affected by the frequency of linguistic elements/stimuli. The studies explore a wide range of p ... celý popis

5845


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Frequency Effects in Language Learning and Processing

Nákupem získáte 585 bodů

Anotace knihy

The volume contains a collection of studies on how the analysis of corpus and psycholinguistic data reveal how linguistic knowledge is affected by the frequency of linguistic elements/stimuli. The studies explore a wide range of phenomena , from phonological reduction processes and palatalization to morphological productivity, diachronic change, adjective preposition constructions, auxiliary omission, and multi-word units. The languages studied are Spanish and artificial languages, Russian, Dutch, and English. The sister volume focuses on language representation.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Language linguistics

5845

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: