Framing "Made-in-China" Products / Nejlevnější knihy
Framing

Kód: 07044443

Framing "Made-in-China" Products

Autor Ji Pan

This book addresses three related questions to explicate the relationships between media images of made-in-China products and consumer behavior. First, we examine the central themes and symbolic devices that journalists in mainstr ... celý popis

1984


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Framing "Made-in-China" Products

Nákupem získáte 198 bodů

Anotace knihy

This book addresses three related questions to explicate the relationships between media images of made-in-China products and consumer behavior. First, we examine the central themes and symbolic devices that journalists in mainstream U.S. media repeatedly employ to frame issues related to China. Then, we investigate whether, or to what extent, such generic "China-related issue frame packages" are applied to present the many quality crises of made-in-China products in U.S. newspapers. Last, but most relevant to marketers both in the U.S. and in China, we probe via a controlled experiment how much such media presentation affects consumer attitude towards made-in-China products, their intention to purchase, and their causal attribution for the quality issues.

Parametry knihy

1984

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: