Fostering the Use of Educational Technology / Nejlevnější knihy
Fostering the Use of Educational Technology

Kód: 04733497

Fostering the Use of Educational Technology

Autor Thomas K. Glennan, Arthur Melmed

The nation's most important educational goal must be to produce learners adequately prepared for life and work in the 21st century. Computer- and network-based technology will play a key role in reaching that goal. In 1983, there ... celý popis

494


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Fostering the Use of Educational Technology

Nákupem získáte 49 bodů

Anotace knihy

The nation's most important educational goal must be to produce learners adequately prepared for life and work in the 21st century. Computer- and network-based technology will play a key role in reaching that goal. In 1983, there was about one computer for every 125 students in the nation's public schools. By 1995, there was one computer for every nine students. In 1994, U.S. schools spent about $3 billion on computer- and network-based technology. Despite all this activity, however, examples of schoolwide use of technology are comparatively rare and isolated. This report identifies principles for guiding public officials, educators, and others concerned with increasing the use of technology to improve the performance of schools and school systems. Prepared as a result of RAND's Critical Technologies Institute (CTI) participation in federal efforts to plan a research agenda and develop a national educational technology plan, it is based upon a series of workshops, interviews, and literature reviews. This report takes stock of the current status of the use of technology by U.S. public elementary and secondary schools and suggests some of the challenges that face educators, policymakers, and producers of educational technology and software as they seek to expand and deepen the use of technology in schools.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Teaching skills & techniques

494

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: