Food, Power, and Agency / Nejlevnější knihy
Food, Power, and Agency

Kód: 14129357

Food, Power, and Agency

Autor Juergen Martschukat

Grounded in the work of Roland Barthes, Bruno Latour, Pierre Bourdieu, and Michel Foucault, this exciting book uses food as a lens to examine agency and the political, economic, social, and cultural power which underlies every cho ... celý popis

3635


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Food, Power, and Agency

Nákupem získáte 364 bodů

Anotace knihy

Grounded in the work of Roland Barthes, Bruno Latour, Pierre Bourdieu, and Michel Foucault, this exciting book uses food as a lens to examine agency and the political, economic, social, and cultural power which underlies every choice of food and every a

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies

3635

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: