Food Marketing to Children and Youth / Nejlevnější knihy
Food Marketing to Children and Youth

Kód: 04578334

Food Marketing to Children and Youth

Autor Committee on Food Marketing and the Diets of Children and Youth, National Academy of Sciences, Board on Children, Youth, and Families, Food and Nutrit

Creating an environment in which children in the United States grow up healthy should be a high priority for the nation. Yet the prevailing pattern of food and beverage marketing to children in America represents, at best, a misse ... celý popis

1657

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Food Marketing to Children and Youth

Nákupem získáte 166 bodů

Anotace knihy

Creating an environment in which children in the United States grow up healthy should be a high priority for the nation. Yet the prevailing pattern of food and beverage marketing to children in America represents, at best, a missed opportunity, and at worst, a direct threat to the health prospects of the next generation. Children's dietary and related health patterns are shaped by the interplay of many factors - their biologic affinities, their culture and values, their economic status, their physical and social environments, and their commercial media environments - all of which, apart from their genetic predispositions, have undergone significant transformations during the past three decades. Among these environments, none have more rapidly assumed central socializing roles among children and youth than the media. With the growth in the variety and the penetration of the media, have come a parallel growth with their use for marketing, including the marketing of food and beverage products. What impact has food and beverage marketing had on the dietary patterns and health status of American children? The answer to this question has the potential to shape a generation and is the focus of "Food Marketing to Children and Youth". This book will be of interest to parents, federal and state government agencies, educators and schools, health care professionals, industry companies, industry trade groups, media, and those involved in community and consumer advocacy.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Medicine Medicine: general issues Public health & preventive medicine

1657

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: