Food and Drink Service Levels 1 and 2 / Nejlevnější knihy
Food and Drink Service Levels 1 and 2

Kód: 09245673

Food and Drink Service Levels 1 and 2

Autor Roy Hayter

Food and Drink Sevice will help everyone working in what is the industry's fastest growing, most dynamic sector and those preparing for a career in food and drink service. By focusing on customer and workplace needs, Roy Hayter en ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Food and Drink Service Levels 1 and 2

Anotace knihy

Food and Drink Sevice will help everyone working in what is the industry's fastest growing, most dynamic sector and those preparing for a career in food and drink service. By focusing on customer and workplace needs, Roy Hayter enables the skills and knowledge which underpin today's successful food service operators to be applied in a meaningful context whatever the style or type of restaurant. The text covers food and drink service units at NVQ/SVQ levels 1 and 2, as well as table/tray, counter and take-away service (level 1) and restaurant service (level 2). The free-standing unit on silver service is also included. The approach is practical and relevant to the needs of the industry today. Activities such as quizzes, case studies and role plays encourage readers to gain useful workplace information and the ability to adapt this to changing circumstances. The book is suitable for work and college-based training, as well as for open learning and self-study. This revised second edition includes: practice questions aimed at the main method of assessment for this level of student; more practical activities; coverage of counter and take-away service, drink and food service in licenced premises, and trolley and vending operations; and particular emphasis on health and safety issues, relating hygiene, safety and security to good customer service

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: