FMCG Online in India / Nejlevnější knihy
FMCG Online in India

Kód: 02982354

FMCG Online in India

Autor Saeed Khan

The very purpose of this research is to help understand the online scenario in India and how Indian FMCG companies (like other US or UK based FMCG companies) do online business selling their products. The research tries to answer ... celý popis

1447


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize FMCG Online in India

Nákupem získáte 145 bodů

Anotace knihy

The very purpose of this research is to help understand the online scenario in India and how Indian FMCG companies (like other US or UK based FMCG companies) do online business selling their products. The research tries to answer below questions: FMCG Online market in India - Brief analysis How to enrich the eCommerce portal? How to improve online service? How to streamline the supply chain processes? How to retain customers trust for their personal information? How to build the online portal brand? The case study of Ocado is included in this research paper to understand successful online grocery business in other part of the world.

Parametry knihy

1447

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: