Fidelización de clientes / Nejlevnější knihy
Fidelización de clientes

Kód: 13184864

Fidelización de clientes

MÓDULO 1: El Cliente Fiel TEMA 1. Lealtad al Cliente TEMA 2. Gestión de la Lealtad TEMA 3. La Relación con el Cliente MÓDULO 2: La Base de Datos de Marketing TEMA 4. ¿Qué se Entiende por Base de Datos de Marketing? MÓDULO 3: Segme ... celý popis

1003

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Fidelización de clientes

Nákupem získáte 100 bodů

Anotace knihy

MÓDULO 1: El Cliente Fiel TEMA 1. Lealtad al Cliente TEMA 2. Gestión de la Lealtad TEMA 3. La Relación con el Cliente MÓDULO 2: La Base de Datos de Marketing TEMA 4. ¿Qué se Entiende por Base de Datos de Marketing? MÓDULO 3: Segmentación del Cliente TEMA 5. Modelos de Segmentación TEMA 6. El Fenómeno de Internet y su Fidelización Solucionarios Test Solucionarios Actividades Solucionarios Supuestos Prácticos Glosario Bibliografía

Parametry knihy

1003

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: