Familiarity, Imagery, and Visiting Propensity / Nejlevnější knihy
Familiarity, Imagery, and Visiting Propensity

Kód: 06810795

Familiarity, Imagery, and Visiting Propensity

Autor Chun-Chu Chen

Destination image is at the center of attention for its pivot role in the process of destination choice. Among a considerable number of image studies in the past two decades, recent studies have paid more attention to investigate ... celý popis

1806


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Familiarity, Imagery, and Visiting Propensity

Nákupem získáte 181 bodů

Anotace knihy

Destination image is at the center of attention for its pivot role in the process of destination choice. Among a considerable number of image studies in the past two decades, recent studies have paid more attention to investigate how destination image is formed through the accumulations of familiarity. However, the potential analytical importance of familiarity is somewhat overlooked in tourism literature and in need of further research. Therefore, this research attempts to verify familiarity as a viable market segmentation variable by investigating its relationships with destination image and visiting propensity. The results not only confirm the positive relationships between familiarity, imagery, and visiting propensity, but also legitimate familiarity as a viable market segmentation variable.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Information technology: general issues

1806

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: