Factors that influence on B2B IT website's effectiveness / Nejlevnější knihy
Factors that influence on B2B IT website's effectiveness

Kód: 15749327

Factors that influence on B2B IT website's effectiveness

Autor Valeriya Zhukova

Essay from the year 2016 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, , course: Digital marketing, language: English, abstract: To provide a holistic picture of B2B e-commerce and factors ... celý popis

1004


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Factors that influence on B2B IT website's effectiveness

Nákupem získáte 100 bodů

Anotace knihy

Essay from the year 2016 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, , course: Digital marketing, language: English, abstract: To provide a holistic picture of B2B e-commerce and factors that influence on website's effectiveness, this paper is organized as follows. First, types of e-commerce models and the role of website in B2B are addressed. This is followed by a discussion of factors that result in B2B website's effectiveness.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

1004

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: