Face Management in Spam Mails / Nejlevnější knihy
Face Management in Spam Mails

Kód: 07062463

Face Management in Spam Mails

Autor Ayobola Raji

The Internet has become a daily necessity for facilitating, easing and in some cases, providing communication around the globe through emails, social media, networking, online media, web tours, adverts and commerce. This work, usi ... celý popis

1800


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Face Management in Spam Mails

Nákupem získáte 180 bodů

Anotace knihy

The Internet has become a daily necessity for facilitating, easing and in some cases, providing communication around the globe through emails, social media, networking, online media, web tours, adverts and commerce. This work, using Brown & Levinson's Politeness Strategies, concerns itself with the role communication plays in adverts. Specifically how Spam as a medium, is used to send unsolicited mass adverts to recipients. The research concludes that negative politeness(Spammer tries to reduce the imposition on recipient by providing a way 'out' from the request for recipient) is predominantly used in Spam messages and may come in two varieties - Formal and Informal Spam messages.

Parametry knihy

1800

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: