Excellent Customer Service: How To Build a Customer Service Culture in a Retail Environment / Nejlevnější knihy
Excellent Customer Service: How To Build a Customer Service Culture in a Retail Environment

Kód: 17169698

Excellent Customer Service: How To Build a Customer Service Culture in a Retail Environment

Autor E J Bones

In ten easy chapters the author explains how to successfully build a culture of excellent customer service in a retail environment. This book begins with hiring and ends with measuring the results. Learn to keep it simple, focus o ... celý popis

382


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Excellent Customer Service: How To Build a Customer Service Culture in a Retail Environment

Nákupem získáte 38 bodů

Anotace knihy

In ten easy chapters the author explains how to successfully build a culture of excellent customer service in a retail environment. This book begins with hiring and ends with measuring the results. Learn to keep it simple, focus on what counts, engage your

Parametry knihy

382

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: