Ethics in Marketing / Nejlevnější knihy
Ethics in Marketing

Kód: 13539704

Ethics in Marketing

Autor Patrick E. Murphy, Gene R. Laczniak, Fiona Harris

Understanding and appreciating the ethical dilemmas associated with business is an important dimension of marketing strategy. Increasingly, matters of corporate social responsibility are part of marketing's domain. Ethics in Marke ... celý popis

2255


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Ethics in Marketing

Nákupem získáte 226 bodů

Anotace knihy

Understanding and appreciating the ethical dilemmas associated with business is an important dimension of marketing strategy. Increasingly, matters of corporate social responsibility are part of marketing's domain. Ethics in Marketing cont

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

2255

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: