ESTRATEGIA EMPRESARIAL. LA RUTA EQUITY PLUS / Nejlevnější knihy
ESTRATEGIA EMPRESARIAL. LA RUTA EQUITY PLUS

Kód: 16460636

ESTRATEGIA EMPRESARIAL. LA RUTA EQUITY PLUS

La Ruta Equity Plus es un camino de gestión estratégica y desarrollointegral probado en una gran cantidad de sectores productivos y deempresas que tiene en cuenta los objetivos de los administradores, lavisión de los accionistas, ... celý popis

626

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize ESTRATEGIA EMPRESARIAL. LA RUTA EQUITY PLUS

Nákupem získáte 63 bodů

Anotace knihy

La Ruta Equity Plus es un camino de gestión estratégica y desarrollointegral probado en una gran cantidad de sectores productivos y deempresas que tiene en cuenta los objetivos de los administradores, lavisión de los accionistas, los mercados y el entorno. Este libro loconforman diez estaciones o partes: . La construcción del modelo denegocio. . La formulación de horizontes de crecimiento y rentabilidad. . Estrategias de crecimiento y rentabilidad. . El mapa de controlestratégico. . Como encontrar el ADN empresarial. . Formulación dehorizontes ampliados. . Formulación de estrategias. . El control delas estrategias. . La gerencia asociativa y la macro gerenciaempresarial. . La internacionalización. Esta obra le ense?ará, comopartiendo de su modelo de negocio, es posible definir horizontes yestrategias para los administradores y accionistas hasta lograr elobjetivo de todo empresario: lograr que sus empresas crezcan, seanrentables y adquieran mayor valor.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve španělštině Economia y empresa

626

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: