Erfolgreiche Influencer Relations. Wie reagieren Follower auf Kooperationen zwischen Influencern und Unternehmen? / Nejlevnější knihy
Erfolgreiche Influencer Relations. Wie reagieren Follower auf Kooperationen zwischen Influencern und Unternehmen?

Kód: 22192555

Erfolgreiche Influencer Relations. Wie reagieren Follower auf Kooperationen zwischen Influencern und Unternehmen?

Autor REGINA KIRCHMEIER

Studien zu Influencer-Marketing gibt es inzwischen zuhauf - kaum jedoch wird dabei der Blickwinkel der Follower betrachtet. Dabei ist deren Reaktion ausschlaggebend f r den Erfolg einer Kampagne. Wichtig ist vor allem, dass die Gl ... celý popis

1376


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Erfolgreiche Influencer Relations. Wie reagieren Follower auf Kooperationen zwischen Influencern und Unternehmen?

Nákupem získáte 138 bodů

Anotace knihy

Studien zu Influencer-Marketing gibt es inzwischen zuhauf - kaum jedoch wird dabei der Blickwinkel der Follower betrachtet. Dabei ist deren Reaktion ausschlaggebend f r den Erfolg einer Kampagne. Wichtig ist vor allem, dass die Glaubw rdigkeit der Influenc

Parametry knihy

1376

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: